stewie Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 men hallå! oLiWeR skrev ju att man inte kan få deoxys på sapphire och ruby! och elias50 skrev ju att det finns!!! finns han eller ej (på sapphire) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) vad batyder lg och fr? Redigerat 4 Januari 2005 av amy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Nej , man kan inte få Deoxys på ruby och sapphire. Fast man kan byta över Deoxys från FR,LG,E. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 aha! ;) :P fr och lg betyder det fire red och leaf green? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 japp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 :blink: men var och hur fångade du jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Pokémon channel man får den när man klarat spelet :D vilket int jag har eftersom jag int har spelet (än). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 :blink: men var och hur fångade du jirachi Vad konstigt...du har ju sagt i ett inlägg att man får honom på Mirage Island,du måste va glömsk.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 jag har komit ditt det finns bara wynat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jirachi: Spela Pokémon Channel i 6 dagar. Den 6:te dagen kommer Jirachi på besök!! Titta på "Pichu Bros" när Jirachi visar den och när du gjort det, åk tillbaka och spara, starta om och nånstans i menyn finns det ett nytt meny val! Jirachi. (Allt kanske inte stämmer för att det var min lillebror som spelade) För att få Han/Hon/Det måste man ha klarat Pokémon Ligan minst 1 gång. Jirachi är level 5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 :cool: t jag ska köpa channel nån gång just nu har jag spel förbud pga jag har spelat för mycke ock blitt knäpp i bollen... :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg