Hoppa till innehåll

Hjälp!


Pachu
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag har fastnat på Zelda Wind Waker (asså jag vet inte vad jag ska göra).Jag har räddat Links Syster och gått tillbaka till Det stället jag fick Master Sword. Jag har snackat med Kungen och gått tillbaka till den riktiga välden.Och båten har markerat två ställen jag ska gå till..Men han säger att man ska hitta information från dom som lever nära havet ungefär.Vill få reda på vilka man ska få information av??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska åka till fire mountain och skjuta en ice arrow på lavan så att du kan klättra upp på berget och gå in i vulkanen. I vulkanen får man power bracelets, som gör att man kan lyfta bort stenen på headstone island(ön i söder som båten har markerat). Fire mountain ligger på ruta: C 6.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska åka till fire mountain och skjuta en ice arrow på lavan så att du kan klättra upp på berget och gå in i vulkanen. I vulkanen får man power bracelets, som gör att man kan lyfta bort stenen på headstone island(ön i söder som båten har markerat). Fire mountain ligger på ruta: C 6.

vad får man ice arrow??jag har kört fyra tempel om jag har missat nåt så säg var man får ice arrow?? Redigerat av Pachu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du pilbågen?

isåfall: leta upp en av de där cyklonerna (stora virvelvindarna) och oåk nära den samtidigt som du plockar fram pilbågen och skjuter den rosa grejen på toppen av den. efter tre träffar (kanske fler) så ger den upp och den rosa grejen kommer ner och lär dig "ballad of gales"

spela den och teleportera dig till A2 tror jag. däri möter du en fe som ger dig eld och is pilarna. varje pil förbrukar magi. ljuspilen får du låååångt senare i ganons fortress.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...