n4s_driver Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag går in på statistics å slår in kooden..men vad är backspase för nåt?..du ska att jag skulle trycka på backspase eller delete?.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag har alla bilar utom 2... (20/22 Alltså) och jag har varvat spelet men hur får jag dom 2 andra bilarna? =( Och hur får man sin bil på ALLA tidningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Suddknappen.. Man trycker på den så att man kommer tillbaka till menyn och då slår man in koden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Hur ska jag göra för att få dom 2 sista bilarna på NFS U ? TFATF har la inte kommit än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag menar att man kan göra så att dom ser ut som i filmerna..... Vilket uppdrag är du på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 112.... har varvat det... Hur får jag Acura Integra Type R??? Jag har 20 Bilar men på hemsidan så finns Acura Intergra Type R Med men jag har den inte??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Den fick jag efter typ 70 race men jag kan lungt säga att det inte är nån större förlust Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Var installerar man "Widebody kits" jag har sett flera motståndare som har det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag vet va felet var! på www.needforspeed.com stod det att det var en Acura Integra Type R, Men i spelet heter den Hyundai Integra Type R! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 NEJ,NEJ och åter NEJ... Den heter ACURA Integra Type R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Nej. det gör den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det är en honda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! acuran är en RSX .. det heter :honda integra type R. nick_kang, jag vill veta hur man stylar bilarna så.jag är på det uppdraget där man ska köra 6 varv på Market street omvänd. 96 tror jag. Funkar fusket men oändligt med NOS ??? om ja, skriv det här. vilken är den bästa bilen på spelet ?? nån som kör online ?? jag heter mazi666 på spelet(online) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg