attaaxel Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 hjälp mig med att väcka snorlax på pokemon christal den som hjälper mig först får 10 poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Du sätter på din radio på lullaby,då vaknar han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Först åker du till stället där man fångar Zapdos på Röd,Blå,Gul och grön.Åk till mistys gym i fyrkanten(i gymmet) går du upp till Västra hörnet där trycker du på A så får du en grej sedan går du tillbaka till där man fångar Zapdos på Gul, Röd,Blå och grön och pratar med en gubbe så får du Zap Canon.Åk till Lavender Town så går du in i radio tornet så pratar du med en Gubbe i hattså Tackar han dig så för du Poké Flöjt Radio istället för Poké flöjten.nu är deyt bara att gå till snorlax och växer honom och möter honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
attaaxel Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 tack så mycket ni får 10 poäng var :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
attaaxel Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nu ger jag inga poäng för svar men önskar ni hjälp av mig är det ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg