Hoppa till innehåll

Diablo II


Gäst Samus aran

Rekommendera inlägg

  • Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Samus aran

tack.

Min kompis säger att han kom från act III uppdrag 2 ända till diablo på 2 timmar och jag tycker "det går ju inte" får då måste han förbi Mephisto och gå igenom hela kurast och travincl och sen döda izual och fixa Mephistos soulstone. Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

NEEEEEEEEEEEEJ, jag fick igång battle.net men när jag kom in på min gubbe så hade den helt andra saker än vad jag hade på min "single player" och sen när jag gick in på min single player så hade jag jag dom saker som jag hade på battle.net.

Jag förlora min rustning som hade 211 i defens och som nu har 134, sen så hände sama sak med mitt vapen så blev storförsämrat och desama med min hjälm som förlora hela 200 i defens.

KAN NÅN FÖRKLARA VARFÖR DET BLEV SÅ.

 

snälla svara

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

Förlåt för dubbelt inlägg.

Det värkar som om jag inte kan köra single player längre för när jag går in på min gubbe så kommer jag direkt till min battle.net gubbe. Och det vet jag för att alla mina kartor jag upptäckte på min battle.net profil är där istället, och på mina skills så står det om nån bonus som man får till olika skills från andra skills.

Finns det nåt sätt att få tillbaks min gamla profil? svara snabbt tack för jag håller på att bryta ihop av panik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

jag vet inte om jag kör open ir closed var ser man det? man kan ju starta nya spel men kan man vara som i lag då? och så skulle jag behöva ett nytt bra vapen och armor. och den där patch grejen har jag ladda ner

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

isåfall kör jag på open.

jag har ett game som heter ddd och om nån vill komma in på det går dom bara in på det då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja samus det är det och skillnad mellan open och glosed är att på open ser man bara en gubbe med kåpa på sig på closed ser man vapen och massa annat för att köra open så tar man other multiplayer istället för battle.net direkt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...