Hoppa till innehåll

Diablo II


Gäst Samus aran
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(SuS1321 @ 24/03-2004 15:24:40)
(Zkin @ 23/03-2004 20:03:35)

mit acca är K.P.H1321

kanske inte ska säga att du har en massa hackade prylar när du inte har ett skit. bara ett tips.

är du helt j*vla dum i huvet mina hackade saker är inte på det accat men jag kör mest på det och det finns inte MF ringar med 500 på så försök inte om du har en sån är den buggad och på open där alla j*vlar fuskar!!!!!!

hahaha Javisst att du har hackade saker. det enda du hade var typ skitgrejer.

 

om du nu har hackade saker varför stod du bara i chatten o gömde dig ?

varför visade du inte dom ?

varför sa du att du skulle visa dom ?

 

Våga mogna till lite hörru

 

Jag har ALDRIG påstått att jag har ringar med 500 % mf.

 

jag sa att min Mf char på non ladder har runt 500 % mf. ( vet inte om det är med bägge ringarna dock. för om det är med bägge ringar så är det + 36 - 39 % mf.)

 

o den där dum i huvet kommentaren är anmäld nu. för det är bara så töntigt att säga så nuförtiden, fast iofs har man mognad som en 6 åring så är det väl det grövsta man kan säga.

 

så.

 

var är dina Så kallade hacked items ?

 

det är inte så speciellt svårt att ha hacked items, det är bara att betala för skiten. men att göra dom.. o mina tvivel på att du har hackat dina saker är väldigt stor.

o du ett tips, om du inte orkar visa i spelet. så kan du alltid ta en bild. fast se till så att man ser om det är closed eller open (ge den till hyrlingen, om han nu kan ha den alltså. o ta bilden utan att ha ditt inventory öppnat.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Zkin @ 06/04-2004 18:06:26)
(SuS1321 @ 24/03-2004 15:24:40)
(Zkin @ 23/03-2004 20:03:35)

mit acca är K.P.H1321

kanske inte ska säga att du har en massa hackade prylar när du inte har ett skit. bara ett tips.

är du helt j*vla dum i huvet mina hackade saker är inte på det accat men jag kör mest på det och det finns inte MF ringar med 500 på så försök inte om du har en sån är den buggad och på open där alla j*vlar fuskar!!!!!!

hahaha Javisst att du har hackade saker. det enda du hade var typ skitgrejer.

 

om du nu har hackade saker varför stod du bara i chatten o gömde dig ?

varför visade du inte dom ?

varför sa du att du skulle visa dom ?

 

Våga mogna till lite hörru

 

Jag har ALDRIG påstått att jag har ringar med 500 % mf.

 

jag sa att min Mf char på non ladder har runt 500 % mf. ( vet inte om det är med bägge ringarna dock. för om det är med bägge ringar så är det + 36 - 39 % mf.)

 

o den där dum i huvet kommentaren är anmäld nu. för det är bara så töntigt att säga så nuförtiden, fast iofs har man mognad som en 6 åring så är det väl det grövsta man kan säga.

 

så.

 

var är dina Så kallade hacked items ?

 

det är inte så speciellt svårt att ha hacked items, det är bara att betala för skiten. men att göra dom.. o mina tvivel på att du har hackat dina saker är väldigt stor.

o du ett tips, om du inte orkar visa i spelet. så kan du alltid ta en bild. fast se till så att man ser om det är closed eller open (ge den till hyrlingen, om han nu kan ha den alltså. o ta bilden utan att ha ditt inventory öppnat.)

det där med 500 MF ringar mena jag inte till dig zkin läs på sida 25 lr 26 det står att 1 har 2 mf ringar med 500 på och hyrlingen kan inte ha dom det är på closed för jag kör inte med open vill du se mina hackade items??? vad sägs om ett svärd som man kan ha direkt i början och tar 300000 på ett slag 6 sockat lr en sorc med pala sköld????
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...