Gäst Samus aran Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 ok, men fis mitt game ddd där på listan och om jag vill gå in på det går jag bara in på det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 ja alla games som är i listan kan du gå in på men börja köra closed om du inte gillar folk som fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 men är man i lag om man är på samma game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 man kan vara i samma lag lr mot varan i lag om man vill tryck på P när du är i ett game så kommer party rutan fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) ok, jag har inte expansion men kan jag köra med nån som har expansion?PICTURE Vad ska man satsa på med en druid på lvl 6-12? Redigerat 10 Maj 2004 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 hehe om du har en druid har du expansion det är en bild av en ful gubbe på framsidan av fodralet och så står det lors of destrucktion under druid och assassin finns bara på expansion... skillen beror på om du skapar saker kör med natur saker lr förvandlar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) ok. Mitt game ddd finns inte på listan av spel i på battle.net. sen så kan jag inte gå in på andras game, det står bara faild to connect to game eller nåt sånt. hur kommer det sig Redigerat 10 Maj 2004 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 om du skapar ett game och går ut försvinner det efter 1 minut dom är aldrig kvar hela tiden och det är bara att prova sig fram med alla games du kan joina en del ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Men jag skapade ett game och så gick jag ut ur det och försökt gå in på det igen men det gick inte. sen så har jag testat med alla game som står på listan och inget funkar, det står antigen faild to connect game eller att det inte går för en expamnsion gubbe hade gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 då får du väl testa igen på dom som det stog "Failed to connect" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 ja prova igen och skaffa expansion det är lite lättare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kongo Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 På vamliga diablo 2 så har jag problem att hitta den sista biten i act 2 där man ska få ihop staven, jag har bara toppen kvar, jag hittar inte de5tdär templet någon stans, hjälp snalla :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.