SuS1321 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 wirts leg får man i tristram högst upp till vänster ligger en kropp som du ska trycka på så får du massa pengar sen ett ben det kan vara sockat lr inte olika hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 wirts leg får man i tristram högst upp till vänster ligger en kropp som du ska trycka på så får du massa pengar sen ett ben det kan vara sockat lr inte olika hela tiden Tack! Det är ju nästan omöjligt på cow levlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 du ska vara lvl 20 på cow lvl annars får du inte mycke xp och då klarar du dig bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 man måste ha lvl 20 för att kunna klara ancients så man har någ högre lvl än 20 när man kör cow!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 när jag vill repaira saker, hur repairar man alla sina saker på en gång (har glömt) ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 det finns en knapp hos blacksmithen. repair all heter den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ozoon, i diablo II fusk på denna sida, e nån som skriver om att man kan göra sina imbuar av charsi många gngr, kan du förklara bättre om du vet hur eller ni andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 sry att jag inte skrev detta i förra mdlandet: VAr finns denna knapp hos blavksmithen, hittar inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 den finns långt ner på köp delen och för att imbua mer så ska du kopiera din char i savefilen i diablo mappen kopiera allt och kör sen och imbua är det nått dåligt så tryck alt+f4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vadå alt+f4 jag e inte så lätt lurad, de stänger ju spelet din idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ja, om man har sparat innan man tar imbu så om det blir dligt så tar man Alt+f4 så stängs spelet av, men du är fortfarande på samma uppdrag om du sparade innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 men värför ska jag kopiera alla gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.