Ozoon Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 jag hade det till 1.09, men har inte hittat till 1.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 hmm tror dom har tagit bort det jag har inte lärt mig göra mods än men jag håller på med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ok, vad använder du? jag provade förut med nåt mysko program, och det gick inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 som modmaker lr vad menar du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ja, använder du modmaker eller nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 det var ett program jag hitta på ladderhall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Ja vet inte riktit men Druid är ganska grym faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Vet nån ifall Diablo II funkar till Linux Feda Core 2 ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Vet nån ifall Diablo II funkar till Linux Feda Core 2 ? :huh: om du har WinX eller vad det heter så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 kan man köra över internnet på Diablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diablo-master Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 kör du på closed, open eller singel? Om du kör på open eller closed e det ingen fara(du kan få hjälp av andra) kör du singel så blir det knepigare. För att få lvl så kan du gå till act III och döda alla i travincal. När du dödat d ska d gå ner för trappan vid orben och komma till basement lvl 3 där du hittar mephisto som ger asmycke exp men är mycket knepig. om du har irongolem eller blood golem så blir det mycket enklare. Se till så du har ett par skeleton-mages som skuter på honom. När han e död så ska du plocka alla bra saker han droppar och sen ska du sticka till act II där du ska ta wp(waypoint) till canyon of magic.Där ska du gå in i många tombs tills du får ungefär lvl 35. Vid lvl 30 har du möjligheten till den ultimata golem(fire golem) som gjör mycket skada. När du har fått upp honom några lvls så e det dags at sticka till hellforge igen. nu kommer du slackta alla med stil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.