Nafrali Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 kan man köra över internnet på Diablo Ja, på battle.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 ja men man ska köra på closed battle.net!!!! annars fuskar alla bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 vad e modar? och jag vill gärna bli medlem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 modar laddar man ner och byter ut en fil som heter patch_mq lr nått så finns det antingen andariel och duriel i act 1 precis utanför lr så finns alla bossar och council members och andra utanför (SKITSVÅRT!!!) men skaffa dropmod lr fullsetsdromod dom är populära Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 kan man göra egna items då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 hmm ja men inte med mods det är med editors Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 vad är skilnaden mellan mods och editors? och hur blir man medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 för att bli medlem går du in på sidan sen letar efter en knapp där det står register sen måste du skriva i massa saker modar är bara till för att ändra saker på open battle.net och single player editors ändrar man sin gubbes stats level och mer man kan även göra egna saker men jag föredrar modar till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 är det nån som vet hur man kopierar items????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The wolf killer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Asså Diablo 2 suger stort!!!!! Det gör alla Diablo spelen!!! Prova counter strik det äger som f*n!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Alla tycker olika.. Jag har inte kört counter strik någon gång, jag får inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 CS är ett j*vla sk*t spel... vad är det roliga med att gå runt och skjuta varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.