lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag spelar pingis i en klubb som heter BTK FREJ. Jätte kul nån annan som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 spelar bara här hemma på mitt bord =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 först spelade jag bara hemma med min kompis. Men sen tyckte jag att det var roligt så jag började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Ja hur många stjärnor har ni i er rack jag har 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 jag 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag spelar inte i klubb, men jag spelade på fritids. Det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Vi vann bästa 3:an utan att träna i nån klubb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) Vi vann bästa 3:an utan att träna i nån klubb! Japp! Redigerat 23 Februari 2005 av Ultra_Champion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag har ett 5 stjärnit rack men det ligger bara och skräpar fick det av farsan när han var i Korea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Hej igen Bob marley fanet ! spelade också pingis förut men klubben lades ner=sorgligt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag spelar i Umedalen's IF ( årets idrottsförening 2003 :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag spelar (PS.Jag äger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.