Mikael Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Hej. Vilken bil anser ni är den bästa på Mario Kart: Double Dash!! ? MVH Mikael Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 så långt jag har kommit så e det någ den racket bilen... du kanske inte vet vilken jag menar men den e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 är den snabbbare på nåt sett eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 så långt jag har kommit så e det någ den racket bilen... du kanske inte vet vilken jag menar men den e bra Den hater Bullet Blaster. Den var min favorit i början också. Men jag gillar Mario´och Luigi´s kart är bra! Luigi´s kart föredrar jag på 150cc. Och jag föredrar Mario´s kart på 50cc och 100 cc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Tåget är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Tåget är bra. Ja det ärt den. Den har 4 i hastighet, men det känns ändå som om den går fortare. Men den är seg i acceleration. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag fick det idag hittils tycker jag den där gröna barn vagnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 baby luigi's barnvagn e snabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 baby luigi's barnvagn e snabb Den har ju 2 i hastighet. Men det märks inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Den som har bäst acc (en barnvagn tror jag) är väldigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Den som har bäst acc (en barnvagn tror jag) är väldigt bra. Ja, jag vet det. Men Para Wing har också bäst acceleration, och den karten heter Para Wing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 gillar bowser`s kart om man får turbo fart i början så är den grymt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg