Shadowbeing Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Gå in här:http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/code/13206.html Det står inga genvägar! Har du kollat ordentligt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Gå in här:http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/code/13206.html Det står inga genvägar! Nähä, ok... Kolla här då: http://www.fuska.nu/v3/fusk/fusk.php?s=gam...amecube&id=1393 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag tycker dom bästa bilarna är: Para wing, Boo Pipes och Parade kart. Jag klarade spelet nyss JIPPIE!!!!!!!!!!! :mrgreen: PS. Med min kompis. Vi klarade det med Boo Pipes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Grattis, själv så klarade jag spelet igår :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Undrar hur många som har klarat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag har klarat allt utom 150cc på special cup vilken bil och förare rekomenderaws av er?jag e oftast han där svamp gubben o svamp tjejen me deras bil :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Special Cup är inte den sista cupen bara så att du vet. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jamen jag vill klara den med 150cc hur gorde ni och vika gubbar :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 När jag klarade den sista banan så använde jag Toadette's bil, men du kanske inte har den? Om du inte har den så ta Baby Luigi's eller Baby Mario's barnvagn, dom är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag har klarat allt utom 150cc på special cup vilken bil och förare rekomenderaws av er?jag e oftast han där svamp gubben o svamp tjejen me deras bil :| Jag kommer alltid tvåa på den.Ta toad pga han får nästan alltid svampar.Och paratroopa pga han får nästan alltid trippel skal!så ta toad och pratroopa(den röda sköllpaddan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 nu klarade jag de :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Grattis :) Har du fått Mirror Mode nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg