Gäst Liquid Silk Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Såklart man ska till Nya Ullevi 9 juli. Ska bli kul. Göteborg? metaltown?^skulle inte tro det. Du har visst inte vart i stockholm grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Bara åkt igenom ;) men jaja både Sthlm och Gbg är metaltownS, men absolut inte Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Malmö är ju fetast hip hopar staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Stockholm har mer hip-hopare än metal Dom ahr tpy bara Opeth som Metal och nåra till kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 dom kanske inte känner till hur sveriges städer är i musiksmaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag ska gå på Dark Tranquillity 3 mars här i Gbg Men f*n att biljetterna te Within Temptation e slusålda..o ja hinner knappast inte fixa någon tills imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Backstreerboys Mellenium Fast det var för många år sedan :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Läste någon i GP för nåra dar sen..det var en pytteliten artikel om Within Temptation's konsert här i Gbg..jämför med artiklarna om Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Då har ni missat något med malmö, var där några dagar i sommras. Dom har bästa affärerna inom hårdrock och dylikt. Och man såg gotare och hårdrockare och punkare nästan hela tiden. Jag bor i Uppsala och där finns inget, inga affärer i ämnet hårdrock och inga bra konserer alls. Pain kom faktiskt men då till Norrlands nationen och då måste man vara meddlem. Själv har jag inte kommit på en enda konser än, min kompis ska på Sweden Rock, jag vill med och får åka med men jag har inte råd. Biljeten kostar 1360 kr för tre dagar + man måste bo någonstans + mat. Och bilresan tar över 6 timmar. :unsure: :( Slither: Gå in på www.ticnet.se och snabbsök på Cradle of filth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Ja? 2 mars i Malmö och 3 mars i Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) Ingen mer än jag här som ksa på Maiden..Det är ju f*n 51000 som ska gå o jag är den enda på hela fuska.se?? Jag ska ochså på Maiden jag har varit på maiden på stocholms stadion och i scandinavium Redigerat 27 Februari 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.