PokémonKillen Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Hur fångar man Articono i seaform Island ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Villken boll ska man använda ? Och villken level ska ens pokmon vara för att det ska bli bra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 HEJ Dinna pokemon kan vara vid Lv. 50 och jag var tvungen att svaga ner den tillo rött liv och sen kasta jag kansk 50-60 bollar och se blev den fångad!!!!!!!!!!! DET VAR DRYGT!!!! ( jag kasa lite great boll och ultra boll !!!!) :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 okej tack för hjälpen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Har du fångat den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Tips: jag tycker det går lättare med poke-ball på dom legendariska fåglarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Tjena jo poké-bollar e bäst ja fånga alla fåglarna me dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Tjena jo poké-bollar e bäst ja fånga alla fåglarna me dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 e det sant ? går det lika bra med en poke-ball på zaptos och moltres ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Japp ialla fall för mej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Okej tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag använde min Hypno och gjorde Hypnosis . Sedan gjorde jag två Psychic och började kasta Ultra Bollar. Fick den efter att ha sövt om den några gånger med den nionde Ultra Bollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg