MahL Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag har blivit hackad av någon jag vet inte vem, men den personen har skrvit inlägg åt mig och sånt, men finns det något som jag kan göra åt det förutom att byta lösenord för jag vill inte att den personen går in på min igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Ha ett svårare lösen, ändra hämlig fråga på hotmail ut i fall någa har kommit åt dit konto där i från. Ge aldrig ut något som liknar en ledtråd till din lösen. Andra tips uppdatera lösen ofta och den ska inteberyda något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Ha ett svårare lösen, ändra hämlig fråga på hotmail ut i fall någa har kommit åt dit konto där i från. Ge aldrig ut något som liknar en ledtråd till din lösen. Andra tips uppdatera lösen ofta och den ska inteberyda något. En liten fråga bara. Mar hur uppdaterar man ett lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 man går in på "Regisrering" och där kan man ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Kan du ge några exempel på inlägg du inte har skapat själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Här är den suna: http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=3619, ska du kolla IP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 rensat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.