0014 Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 japp... 24 banor..alla mynt...det tar en J*vla lång tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 men hur får man han då, komme rhan bara fram bland gubbarna? eller står det en text eller ett egg på sista banan??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 han kommer fram i story mode...man kan välja honom när man ska välja yoshi...han kan flyga hur länge som helst... (som när man fått ett sånt där odödlighets hjärta) och hans tunga är MYCKET längre än de andras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ok, vad grymt, en super Yoshi Ö) ska testa att få han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det kommer att ta minst 1 vecka eller så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 oj, då e det bäst jag börjar nu, kan man se vilka banor man har tagit på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja...om du får ALLT man får poäng för på en bana står det COMPLETED på banan med Röd text Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jaha ok, då vet jag vilka som e kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 har du klarat nån än?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nej, men jag ska göra det imorrn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 okej....jag klarar hela yoshis story med alla banor på 1 timme (utan Lila yoshin) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 men måste man ta mer än mynten för att det ska stå complete? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg