0014 Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 det har jag också gjort...det är bara att klara story mode 4 ggr sen är det klart....jag har redan klarat hjärtanen...den suats banan på värld 5 hette väl shy guy ship eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 man måste hitta ett stort svart ägg eller ett stort vitt ägg och klara banan. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag har hört att det ska finnas en lila Yoshi, e det sant?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 det finns en lila yoshi :lol: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 den får man om man tar alla mynt på alla banor....man ser den på baksidan av kartongen...den har jag faktiskt fått en gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Vad händer när man tar alla hjärtan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 taqr man alla 3 hjärtan på en bana och klarar banan så kan man välja 4 st banor på nästa värld....skulle man inte ta ett enda kan man bara välja bana 1 på nästa värld...tar man 2 st kan man välja 1,2 och 3:dje banan på nästa värld... dessutom får du 100 p för dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 alla mynt, och hur många är det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 vet inte....men det är i alla fall måååånga..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 oj, det verkar rätt svårt, särklit med alla omkopplare och sånt ska man ta det i story Mode, men då kan man ju inte spela alla banorna, bara 6 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag tog det på trial mode...de skriver ju ner hur mycket mynt man får på slutet och sen sparas det om man kommer med i topplistan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jaha, då är det lättare, men det är ändo väldigt mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg