0014 Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nix...elle jo, 30 frukter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jaja, men det fattar man, men inte alla hjärtan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 nix.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 åh vad bra då blev det lite lättare i alla fall... jag tror jag tagit alla frukter på en bana, men var står den röda texten?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 snett över banan där man kan välja på Trial mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jaha ok... när man tagit på alla, händer det nåt extra då?? eller får man lila yoshin dirkekt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 japp.....i story mode....tills man raderar all sparad data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jaja det vet jag men, blir det typ ingen text som te x "The purple yoshi is now aviable" ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 nix....kommer fram automatiskt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 men det funkar ju inte :( kan inte du som e grym på yoshi skriva hur många mynt som behövs på varje bana... jag var säker på att jag ficka lla på en bana men inget hände :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag har ingen aning om vart alla finns...jag kan inte kolla det ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag hade 34 på första men det gick ändå inte att stå complete :( jag var säker på att jag ahde alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg