wildwolf Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 vilken e eran favvo artist eller band ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 fel forum, lägg den i Musik/Media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 fel forum, lägg den i Musik/Media. Sagt & gjort.(Även om det är bäst ifall ni anmäler istället för att skriva i tråden = § 1.19) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Evanescence just nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Woow, #21 lyssna på mig. Yayness. Artist: Gackt Band: Dir en Grey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Artist: Hyde Gackt Band: L'Arc~en~Ciel Dir en grey Kagrra Syndrome etc. etc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag lyssnar just nu mycket på Napalm Death, Deicide, Dimmu Borgir och Slipknot Fast jag byter ofta band jag lyssnar ofta på :lol: så det här kommer nog inte stämma om ett tag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 artist: Peter tägtgren (pain) Band: Hypocrisy In flames lite allt möjligt annars men det där lyssnar jag mest på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 artist:Danzig band:Danzig,inflames,misfits,murderdolls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) Artist: Lisa Miskowsky >___________________> Band: In Flames, Children Of Bodom och Finntroll Redigerat 9 Januari 2005 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Artist: Kommer inte på nån för tillfället... Band: Black Sabbath, Evanescence, Venom, Motörhead, Sonata Arctica, Iron maiden, LOK, Nasum, Danzig, Misfits, Cradle of filth, Slipknot, Iron maiden, In FLames, CKY, Judas Priest, Helloween, Impious, Lynch Mob, Murderdolls, Nightwish, Amon Amarth, Norther, Manowar, MegaDeth, Deep Purple, Dio, Children of Bodom, Sentenced etc. etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Evanescence, Nightwish och the Rasmus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.