leet Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Jag ska köpa KILLZONE.....men jag undrar hur det är? på screenshot liknar det Halo..... :visslar: Kan någon spelets hemsida? :huh:
firedamm Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 jah vet inte hemsidan men http://www.killzoneps2.com/vektaToday/kz_m...ml?jumpTo=sv_SE den där är ganska bra man får reda på ganska mycke *tror jah* för jah va inne å kollade lite
Simpsons Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Jag funderar också på att köpa det, men jag vet inte riktigt om jag är säker på att det är bra...
kkthxbye Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 det är ganska bra ... bästa grafiken till ps2 men det är ett stort + ifall man kan spela på internet
leet Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2005 jag köpte spelet! :) den e ganska bra, men det dåliga är att man inte kan använda fordon....vad jag vet! P.S Otrolig grafik!
pollenallergi Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Det är asbra :).. Bra att du köpte det.. Om man skulle kunna använda fordon skulle man förlora känslan av att alltid vara i underläge.. -.-
Hajen Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Vad har killzone fått för betyg och vilken åldersgräns är det? Jag har bara sett det en gång men det var på långt håll för att jag hade inte tid med att gå in i affären.
leet Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Det har bra rykten! Det har vålds-och "fula" ord symboler! Det rekomenderas för 16+ Men det är som du sa.. Nessen...ifall man skulle kunna avända fordon skulle man tappa "underläge" känslan!
Hajen Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Ja men då verkar det ju som Killzone är riktigt sjönt. B)
Simpsons Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Jag håller med :D Man får väl ta och köpa det nån gång
Rekommendera inlägg