Zekk_018 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) hjälp mig med 2 saker och en fråga: 1.... när man är i västra emmet med dom goda det är ju skit många onda och jag anser att det är omöjligt :huh: (men det är det inte förstås) ge mig tips hur/när man ska göra nån attack, jag väntade på dom först och tills slut kom dom med stegar och sen sprang jag ut hur "slottet" så var dom övermäktiga hjälp mig eller ge mig nåt tips snälla 2.. klarat :bah: till sist: ni som är medlemar på EA och får fusk och tips snälla kan ni ge mig dom det funkar inte för mig att bli medlem :( :angry: Redigerat 16 Januari 2005 av Zekk_018 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Kan inte ge dig tipps för ettan, men när du är ond så är det bäst om du vinner innan tiden går ut. Det är nämligen förstärkningarna som kommer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 okej, tack :) då behöver jag kanske inte hjälp på den då,, då behöver jag tips/hjälp på ettan kan nån??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 dom e starka för att du inte har attackerat o försvagat dom.. PCGamer skrev om att av att vara för defensiv kan bli ens undergång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bilboedänge Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag har bara en trainer som fungerar på den amerikanska veriationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 och....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 okej... ge mig trainer ... :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Har du den amerikanska då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 när jag spelade rohan banan med d onda så satte jag upp archers i tornen som finns lite längra fram och d dödade typ alla i förstärkningen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Vad är en trainer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Vad är en trainer ? Läs "Viktigt Meddelande: Trainers, småspel och patchar" i forumet! Om du vill veta hur man gör en egen...pm:a mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.