mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 man kan också hyra en vakt sen uppehåller vakten honom .... lätt + mat så klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart Simpson Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Stå lite bakom en sten och ladda sen fullt med pilbågen. Sen är det bara att gå snabbt ut och sjuta och sen snabbt in igen. När han gör ljuset går du bara nära stenen. Gör så tills han stupar. Jag lyckades sjuta ner honom innan fienderna hann komma :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 När jag klarade honom hade jag 1 lifepotion å ett extra liv P.S.ta ghost sword före att uppehålla honnom använd då magic arrow eller va den heter=jätte effektiv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gonoma Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 använd alla eldmagier. enflame4 för när han är uppe i luften + charge4 eller vad den heter och fireball4 när han är på marken. Fireball4 tar 700 skada B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg