Zimon_Ali1 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Tja snälla kan ni hjälpa mig jag hittar inte scearcrow's song! Snälla svara snabbt! Tusen tack till alla som skickar ett eller flera svar. ________ Ja jag var på väg dit sen gick jag över bron i lake altså på stenen stod det at jag skulle skuta mot morgonljuset och det gorde jag då kom en sten med en pil i ner från stenarna men jag kan inte nå den inte en min häst kan håppa över?? Hur kommer jag över. Redigerat 6 Januari 2005 av Zimon_Ali1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 gå å prata med en fågel skrämma så får du göra sången själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 skriv i zelda forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Du måste klara Water Temple, då höjs vattnet och du kan simma över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 ööh... vad har det med fågelskrämman att göra :huh: vad ska man med den låten till, nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Kolla på hans inlägg igen så förstår du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 ööh... vad har det med fågelskrämman att göra :huh: vad ska man med den låten till, nu igen? Jag tror att man kan kalla på den när man är i knipa eller nåt ! Jag minns inte riktigt ! Jag minns inte min sång :P För den var så knepig ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Han hjälper dig med hjärtanen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebjoest1 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 ifall det är en röd sten så är det eld-pilen,vatnet höjs när du klarat vatten-templet. då kan du simma över! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebjoest1 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 ifall det är en röd sten så är det eld-pilen,vatnet höjs när du klarat vatten-templet. då kan du simma över! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Jag har inte klarat Water Temple och jag ville gå till fiskar stället men det funkade inte eftersom det inte fanns nåt vatten så jag kunde inte nå upp till fiske stället och då gick min fairy fram till fiske stället och blev grön.Då spelade jag Scarecrows song och då kom en fågelskrämma fram där fairyn var och då hookshota jag mej upp till fågelskrämman och så var jag i fiske stället! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 JAHAAAAAA :D synd att jag inte minns min :huh: så om navi åker iväg någon gång och blir grön och man inte kan komma dit då kan man spela den sången oh sedan så kommer den där fågelskrämman upp och man kan komma dit eller vadå? :lol: T.ex Navi är ju grön i Sacred Meadow kommer det liksom upp en fågelsrkrämma där då eller? :P jag har liksom inte fattat mig på varför hon är grön på vissa ställen där det inte är något ;) Tack På FörHand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg