Zimon_Ali1 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag är i Lake Hylia och överbron så sköt jag mot morgon ljuset och då kom en röd sten med en pil i sej. Men jag kommer inte över på andra sidan snälla någon hjälp. Tack till alla som skickar in ett svar i förhand. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Klara Water Temple så höjs vattnet och du kan simma över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 för att komma in i watertemple gör du så här 1 gå tillbaka vars grottan där du går in i en val är och hoppa på isblocken in till en grotta 2 klara grottan för att få järn skor och en sång du smälter upp röd is med blå eld 3 ta med ta med minst en flaska blå eld och tinna up zorrakingför att få den blå tröjan och spela sen songen du fick ta nu på den blå tröjan och järnslorna hoppa ner till ingången och skjut den fisk liknade saken som sticker ut med din hookshot . 4 dörren öppnas och du är inne i water temple bra sida för walktrughs www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Men man kan väl inte få eldpilen om man inte har klarat Water Temple? Det står ju på den där stenen: "WHEN WATER FILLS THE LAKE, shoot for the morning light." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 jodå man kan "få" den men inte NÅ den ;) tro mig :rolleyes: :visslar: :meddum: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 jodå man kan "få" den men inte NÅ den ;) tro mig :rolleyes: :visslar: :meddum: :bah: Nej, man kan ju inte alls få den. Man kan däremot SE dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 när du har klarat bossen i water temple så höjs vattnet då kan man simma över ja har varvat spelet tre gånger så ja borde veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 mwahaha. jag med eftersom jag spelat de spelet typ 6 7 ggr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg