Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

du går in på någons profil och sen så finns det en knapp som heter Donera och bredvid finns det en ruta som man skriver in ett antal poäng och tyck "Donera"

Skrivet
ja men bara en snabb fråga: förlorar man poäng om man ger??
Ja, det är såklart att man förlorar de poäng man ger bort.

Jag har också en fråga. Hur lägger man in sina poäng på banken?

Klicka på Bank och skriv in hur mycket du vill sätta in i banken i fältet sätt in, sen klickar du bara på knappen! (Samma sak fast i fältet ta ut om du vill ta ut det igen!)

Men du, det är dåligt för i banken förlorar man poäng när man tar ut fast det blir mer var 30:ionde dag! ;)

Skrivet

Sonic, isåfall kan man ge alla sina poäng till sig själv hela tiden så fördubblas dom! Tex om jag har 500p så ger jag dom till mig själv så jag får 1000 sen kan man fortsätta: 1000 > 2000 > 4000 > 8000, då är det inte kul! ;)

Skrivet
ja men bara en snabb fråga: förlorar man poäng om man ger??
Ja, det är såklart att man förlorar de poäng man ger bort.

Jag har också en fråga. Hur lägger man in sina poäng på banken?

Klicka på Bank och skriv in hur mycket du vill sätta in i banken i fältet sätt in, sen klickar du bara på knappen! (Samma sak fast i fältet ta ut om du vill ta ut det igen!)

Men du, det är dåligt för i banken förlorar man poäng när man tar ut fast det blir mer var 30:ionde dag! ;)

Men på ett ungefär. Så hur mycket poäng förlorar man dååå?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...