Zekk_018 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 har nån hört talas om Blind Guardian vilka låtar tycker ni är bäst?? ni som inte har hört talas om dom behöver inte säga nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akuma Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Hahaha Jag tycker bättre om Dir en Grey XD § 1.23 Redigerat 7 Januari 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 ja, jag har hört dom, dom är väl sådär gillar ionte riktigt sån där gammaldagsrock men welcome to dying är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Har två videror med dom och pappa har en skiva med dom, jag tycker att dom är sådär! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 okej själv tycker jag the script for my requiem är bäst blev också förvänad att nån hade hört talas om dom :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Har Blind Guardian en sångare som sjunger jätte ljust? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 jätte ljust oh ljätte ljust ganska ljust,, ljust för ne kille :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 men han sjunger väl ljust? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 sjunger han the darkness ljust typ eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 men han sjunger ljusare än rammstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 och Till Lindemann sjunger ju speciellt ljust <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.