Zonix Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 VAr finns mimaren i RS??? :rolleyes: :evil: :zzz: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Mimare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 min kompis kom till honom men han blev telepoterades dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag har varit hos mime man blire teleporterad dit av genie eller mysterious old man. Men inte genom som vissa säger att man ska ignorera dom utan dom teleporterar dit dig direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Vad händer om man kommer till den där "mimaren" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Vad händer om man kommer till den där "mimaren" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Du ska göra samma emote som han göra det är ungefär 5 st sen får du nånting jag fick mime gloves och mime legs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Vart finns mysterios old man eller vad det heter var finns han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Det är random event han kommer fram och ger dig nåt eller så blir du teleporterad till mime eller maze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.