Gäst virrs Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Asså jag läste på fusken till gta 2 på fuska.se å där stod dt att man kunde köra tåg om man tröck på skjut knappen... dt funkar ju inte.. lr e dt menigen att man inte ska kunna köra tåg lr? Citera
AeliuS_55 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 herregud!! :lol: hur kan du spela GTA 2... där det finns spel som HL2, San Andreas och Far Cry... Till och med CS e bättre! Citera
Gäst virrs Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 jo jagvet:P... hehe men jag ville spela nått gammalt spel å då tänkte jag på gta 2 efter som att Gta spelen e så jädran roliga:p Citera
Chihuahua Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 AeliuS_55, inget sånt. Frågan i den här tråden gäller inte om man spelar Gta 2 eller inte, inte heller vad man tycker. Citera
AeliuS_55 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 jaja.. ja var bara så sugen på att tycka till lite.. Förlåt om du tog illa upp! Citera
epaaj Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Asså jag läste på fusken till gta 2 på fuska.se å där stod dt att man kunde köra tåg om man tröck på skjut knappen... dt funkar ju inte.. lr e dt menigen att man inte ska kunna köra tåg lr? Jag minns inte om man kan åka tåg i gta2. Man kan iallafall göra det i något av gta1 och gta2 men jag är inte säker på vilket. Tror det bara ska vara att trycka på "enter" precis som när man ska gå in i vanliga bilar. Man ska heller inte behöva något fuska för att kunna gå in i tågen. Citera
AeliuS_55 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 ja håller med cloud på den här frågan! Citera
Gäst virrs Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 dT E på gta 1 som man kan göra dt.. men någon har skrivit på fuska.se just fusket där att man kan köra tåget om man tycker på skjut knappen tycker inte dt funkar jag ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.