Dezen Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Detta kanske inte hör ihop med gameboy men pokémon. Jag vill starta ett grupp forum med 5 tjejer och 5 killar med mej så att det varieras så att det inte bara e killar. Det blir altså fyra killar som anmäler sig. Om ni vill va me så svara på denna tråden. Sen så får jag se om det är värt att starta ett sånt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Du det här är FEL FORUM...!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Det hör faktis ihop med Pokémon men du kan be en modd o flytta det om du vill. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 ja vill va me om de inte kostar för mycke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Det kostar inget om man inte räknar med att ni helst får betala mellan 50 och 100fm så att man kan köpa ett gruppforum. Jag har fm på banken och håller på att samla. Men behöver medlemmarnas hjälp om det ska bli nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Jag vill vara med om jag får. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Kan nån flytta tråden till fuskamynt...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Tyst 0045 anmäl! Jag går med iaf jag ger dig 100 fm! Men jag kan ge 150 om du vill... Eller mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 ja kan vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 vill va med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 ja e me ;) ja kan ge dej 50 FM ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 jag vill va me ger dig 190 fm n'a'r jag blir medlem!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg