ChillenKid Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Tja ! Jag har laddat hem photo shop men man kan ju inte göra någonting ! Jag har läst att man kan göra eld och blod text typ men jag kan bara sudda ut och sådant ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Anväd filter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Anväd filter. Filter :blink: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Mening att ha Ps när man kan ha PSP :lol: Skoija bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 (redigerat) Chillen: Se bifogad bild. Redigerat 8 Januari 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Chillen: Se bifogad bild. Meh ! Sådär ser inte min ut ! Det var en kille som gav mig ett demo. Jag fick tydligen inte ens photo shop :( Finns det inget demo på den versionen som är på bilden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 gå in på www.downloads.com sen sök på Adobe Photoshop Elementals Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Nu kan jag fixa bilder ! Men jag undrar ! Var får jag tag på Eye Candy 4000 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Alltså går det att göra nåt liknande på Paint Shop Pro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.