monkeyisland Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 jag behöver pengar jag heter ablakane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 det är ju dyrt på det dära spelaet kostar typ 100 kr att köpa ett rum med möbler :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 är det någon som kan säga hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 vad att bli medlem eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Är det kul eller ? kanske ska bli medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 vad att bli medlem eller ? jag är medlem, men sen så kommer jag ingenstans för man ser bara hotellet och sen ingenting mer jo man ser lite folk som går omrkinng men inget mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Habbo Hotel är ett virtuellt hotell, där man kan gå omkring och träffa nya kompisar. Hotellet riktar sig främst till ungdomar mellan 14-20 år, men alla är välkomna. När du registrerar dig blir du en Habbo som kan dansa, dricka och äta. Du kan också chatta på caféerna och restaurangerna, simma i Habbobadet eller spela i spelhallarna. Du kan också skapa och inreda ett eget hotellrum. På hotellet är det enkelt att börja prata med någon och du hittar säkert snart nya kompisar som du har något gemensamt med. Och, oroa dig inte! Vi ger inte ut dina personuppgifter till någon och vi har jobbat hårt för att du skall kunna vistas tryggt på hotellet (läs mer om vår säkerhets- och integritetspolicy). Använd alltså hotellet till vad du vill - till att chatta, skicka e-post eller som en plats där du träffar kompisar, nya eller gamla. Som alltid finns det några regler som måste följas för att hotellet skall vara trivsamt och tryggt. Hoppas att du kommer att trivas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 vet nån var spelhallarna e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 vet nån var spelhallarna e nej undrar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 där de är så kalart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 dom gjorde den där sidan för att käna pengar bloko skit i att vara emdlem på det.16kr för att få 6kr att handla för i spelet dom är ju dum i huvet dom som har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 det finns bara ett spel på hela svenska hotellet o det är dykningen...men på engelska alltså habbohotel.com så finns det poker,sänka skepp m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.