Boisaren_nr1 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Jag har problem med mitt halo2.. det hakar upp sig på samma ställe hela tiden.. och jag har varit och bytata det en gång och rensat hur många gånger som helst men det funkar inte en då... och det kan inte vara x-boxet för alla andra spel funkar hur bra som helst och allt annat på halo2 också men på ett speciellt ställe så hakar det upp sig hela tiden... HJÄLP!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 (redigerat) Sälj det Halo2 du har och köp ett nytt Halo2 med pengarna du fick av att sälja det första Redigerat 8 Januari 2005 av Bombiiish_164 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Gå till afären och klaga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Sälj det Halo2 du har och köp ett nytt Halo2 med pengarna du fick av att sälja det första ja men man kan gå och byta det också!!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Gå till afären och klaga det har vi redan gjort en gång och då fick vi det bytat... men det funkar inte ändå.... och då kan man ju bara tänka sig att det är x-boxet... men det känns inte så för allt annat funkar på det och på halo2 utom just det stället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (Boisaren_nr1 @ 09/01-2005 11:21:29) Gå till afären och klaga det har vi redan gjort en gång och då fick vi det bytat... men det funkar inte ändå.... och då kan man ju bara tänka sig att det är x-boxet... men det känns inte så för allt annat funkar på det och på halo2 utom just det stället... vart börjar det hacka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 då tar säkert inte Xboxen emot halo 2....konstigt va... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (Bombiiish_164 @ 09/01-2005 15:07:33) (Boisaren_nr1 @ 09/01-2005 11:21:29) Gå till afären och klaga det har vi redan gjort en gång och då fick vi det bytat... men det funkar inte ändå.... och då kan man ju bara tänka sig att det är x-boxet... men det känns inte så för allt annat funkar på det och på halo2 utom just det stället... vart börjar det hacka precis när du har kommit ut på delta halo... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 då tar säkert inte Xboxen emot halo 2....konstigt va... men allt annat funkar ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) jag sa ju att Xboxen inte tar emot halo 2 då!! + skriv ej 2 gånger du kan få 1 varning!! Redigerat 9 Januari 2005 av mint-mint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 jag sa ju att Xboxen inte tar emot halo 2 då!! + skriv ej 2 gånger du kan få 1 varning!! ja det kan ju vara det också... men det e mysko om allt annat på halo2 funkar tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 yupp...klart det är ett mysko vad ska det annars vara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg