xpliT Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Det kan man göra på en bana <_< Det roligaste för mig var nog när TeamGrunt kom körandes med Ghosts :P 4st. Ghost med grunts i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 (redigerat) Jag körde mot ett stup med en ghost och kunde inte veja undan när en fiende tog över den och körde ner själv, så jag klarade mig! :P Redigerat 18 Januari 2005 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 När jag körde LIVE, jag skulle kasta svärdet så kom en gubbe framför mig så såg det ut som han dog av det men i själva verket var det en sniper som sköt han :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Ok det här var inte roligt för mig men När jag körde mot två killar så vad dom mot mig 50-0 och jag skämdes bara igäl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Halo 2 för där kan man se benen..:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Jag körde mot ett stup med en ghost och kunde inte veja undan när en fiende tog över den och körde ner själv, så jag klarade mig! :P HaHa f*n vad roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 (redigerat) Halo 2 för där kan man se benen..:D det hör inte till ämnet direkt. Redigerat 27 Januari 2005 av Elite Leader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 När jag körde SP så sköt min kompis mig med rocket när jag var i en banshee och den sprängdes! Jag övelevde och fosate att köra i bansheen. :blink: Det verkade att det var någon fel i spelet eller en bug! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 SP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 (redigerat) En Elite körde in i en vägg med en Ghost och sprängdes... Redigerat 29 Januari 2005 av Arbiter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Oj var roligt *är ironisk* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag har flögit rakt genom marken med ett flygplan så jag dog :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg