gun_man Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Hej jag har fastnat på en bana där man ska gå in i ett hus o sno grejer hur ska man göra man hinner inte ta dom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Om det är det jag tror så måste du smyga. och inte väcka gubben som sover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 tack så mycket de ska jag pröva :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 tack så mycket de ska jag pröva :lol: Ifall du behöver en guide till att hitta låderna så kommer en liten här !Direkt när du kommer in så finns det en i högra hörnet ! Sedan finns det en uppför trappan ! Och sedan ska du uppför trappan och följa hela den ''korridors'' vägen så finns den sista där ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Om du har ont om pengar så ta så många som möjligt Ju fler man tar ju mer pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Håll koll på ''Voice'' mätaren hella tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 För att smyga ska du hålla L3 spaken lite bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Man kan gå in i det huset efter man har gjort uppdraget tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Efter dt uppdraget kan man gå in i nästan varje hus i Los Santos. <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Tryck ner spaken så att du hukar dig när du går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg