Joe Cool Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Har något tips så man snabbt får poäng te. x. att admin eller någon annan moderator ger en poäng när man uppför sig eller något?? :?: :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 har du alrig fått poäng?om du alrig har fått poäng fråga admin varför så får du svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag har fått poäng men aldrig mer än 2 eller 5 jag speler bort mina andra. :D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 spela tärning och satsa mycket så vinner du!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag har vunnit 1010 poäng samanlagt när jag spelade tärning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Hur man snabbt får poäng? Lotto, lotteri etc... SPamma dig absolut inte till poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Nej spammar man så blir det bara varningar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag är nu rätt så mycket bättre på att få poäng jag tycker också att guld,silver och bronspoäng är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Jag är nu rätt så mycket bättre på att få poäng jag tycker också att guld,silver och bronspoäng är bra... har du fått alla dina poäng genom att du bara har skrivit en massa inlägg??? eller har du spelat också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 guld silver o brons poängen var bra o jag fattar inte varför ni tog bort :arrow: :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 dom påoängen sega verkligen ner forumet fy sjutton över 5 sekunder för att få fram en sida! det var ändå inte så bra att ha!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 jag har vunnit 1010 poäng samanlagt när jag spelade tärning! 1010??? jag har vunnit alla mina poäng på tärning... så mitt förslag är: spela tärning och ha tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.