CiR3 Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) Iron Maiden - Number of the beast Lite väl lätt kanske :lol: Det här är oxå en lätt jäkel :P We all came out to Montreux On the Lake Geneva shoreline To make records with a mobile We didn't have much time Frank Zappa and the Mothers Were at the best place around But some stupid with a flare gun Burned the place to the ground Redigerat 12 Januari 2005 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 2 easy.. Deep Purple - Smoke on the water om det inte är någon tråkig cover.. Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd Det är så lätt att fantisera Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen Men mycket vill ha mera Och jag har kvar av sommarn om du behagar Om du behagar komma hem från England Jag har väl knappast lärt mig nåt sen sist Nej inte jag Men dina ord ligger och gnager här dag efter dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Smoke on the water lr nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 fööööööör sent :) gissa min där uppe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Anders lundin och den där andra killen - Nöjd! det är en svensk klassiker... nåja, då fortsätter vi: Sie stehen eng umschlungen ein fleischgemisch so reich an tagen wo das meer das land berührt will sie ihm die wahreit sagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) Svårt...Rammstein - Nebel There`s a darkening sky before me, there`s no time to prepare Salvage va last horizon, but no regrets from me Maybe I`ll be back some other day, to live again just who can say In what shape or form that I might be. Just another chance for me. Redigerat 12 Januari 2005 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Det är en Rammstein låt men jag vet inte vilket jag chansar på Engel är det rätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 det var nebel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 ähum.. lobster gissade fel på min låt.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 vilken var det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 det ska ni ju gissa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 2 easy.. Deep Purple - Smoke on the water om det inte är någon tråkig cover.. Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd Det är så lätt att fantisera Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen Men mycket vill ha mera Och jag har kvar av sommarn om du behagar Om du behagar komma hem från England Jag har väl knappast lärt mig nåt sen sist Nej inte jag Men dina ord ligger och gnager här dag efter dag Lars Winnerbäck - Hugger I Sten Gissapå min nu :gitarr: There`s a darkening sky before me, there`s no time to prepare Salvage va last horizon, but no regrets from me Maybe I`ll be back some other day, to live again just who can say In what shape or form that I might be. Just another chance for me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.