gta:san2 Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 hur ska man göra för att kuna köpa husen som inte är till salu är det nåt specielt man måste göra eler :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 fortsätt bara med uppdragen,efter nåra uppdrag kan du köpa dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 fortsätt bara med uppdragen,efter nåra uppdrag kan du köpa dom. jag har klarat hela spelet maen kan inte köpa det där huset som är en bil firma tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (gta:san2 @ 09/01-2005 16:24:12) fortsätt bara med uppdragen,efter nåra uppdrag kan du köpa dom. jag har klarat hela spelet maen kan inte köpa det där huset som är en bil firma tror jag Menar du den bilfirman på san fierro nära bensinmacken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (vampire @ 09/01-2005 17:21:31) (gta:san2 @ 09/01-2005 16:24:12) fortsätt bara med uppdragen,efter nåra uppdrag kan du köpa dom. jag har klarat hela spelet maen kan inte köpa det där huset som är en bil firma tror jag Menar du den bilfirman på san fierro nära bensinmacken? ja och jag har klarat hela spelet hur sk jag göra :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) Jag vet inte vad du ska göra då,för jag kunde köpa den innan jag kom till tredje ön. Redigerat 9 Januari 2005 av vampire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 du måste ju spela spelet fattaru du väll annars kan man inte köpa vissa hus :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Om du har inte klarat uppdragen för bilfirman så har du ju inte varvat spelet. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 För att få den måste du ha klarat bilskolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Japp! Klara bilskolan och du har den! Finns skit bra bilar man kan modda där :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Och om du klarar uppdragen för bilfirman, så öppnar du ett nytt plats där man kan modda bilar. Dt ligger i Ocean Flats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 10 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 För att få den måste du ha klarat bilskolan. jag fatar inte hur man gör bil skolan första grejen man ska göra är liksom att burna tror jag men jag vet inte hur :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg