Mugaga Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 När nån har svarat på mina trådar så är det ingen sån där prick men nu är det ingen prick varför är dom borta? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 asså.. kan du inte fornmulera dig bättre? " När nån har svarat på mina trådar så är det ingen sån där prick men nu är det ingen prick varför är dom borta?" fattar inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Det är ju en liten prick där man ser om det är nya svar i ämnet... Men nu finns det ingen prick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Det beror på att det är förtillfället inaktiverat för att höja hastigheten på fuska.se och forumet. Vi har f.n över 500 personer inne på sidan samtidigt. Normalt ligger denna siffra på ca 300-350 vid denna tidpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Så var det för mig en gång men det kom tillbaka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.