DaNiEl tHHe GamER Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 vad ska man göra i goro city efter man har varit i zeldas slott jag har bara spelat en låt och kommit in i ett ställe där det finns ljus så kan man tända på jusen där utanför så börjar den jätte koppen snura vad ska jag göra nu undrar jag bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 släng bomber inne i den...om du inte fått kraftarmbandet ska du spela Zeldas lullaby vid den snurrande krukan..sen när du kommit till Goronkungen ska du spela Sarias song förhonom...då får du kraftarmbanadet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 men hur får man sarias song föresten har jag inga bomber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 gå in i lost woods. så går du höger, vänster, höger, vänster, framåt, vänster, höger så kommer du till saria och får sarias song Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ok ska testa de när jag e hos min kompis vi har varit där i goron city i mer än ett halvt år typ 1 år föresten vad ska man ha kraftarmbanden till gör det så att man kan plocka upp bomberna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 när du fått bomber kan du lyfta bombblommor som finns precis utanför Goron city...finns också inne i goron city... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 och en sak till...skapa inte fler Zelda trådar än vad som finns....skriv i de gamla istället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ok men de e typ 200 inlägg i dom redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ja..men det är det som man ska göra..har du inte läst reglerna noga?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja..men det är det som man ska göra..har du inte läst reglerna noga?? men håll er till amnet, till zelda även om han vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 okej... vad är erat rekord på att klara OOT med alla saker...mitt nya rekord är 17 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg