saharaa__ Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Asså när jag ska åka in i andra "områden" i början när jag inte har klarat några uppdrag blir jag typ jagad av 4 poliser.. måste man klara uppdrag först, eller? Hjälp mig.. är nybörjare :P hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Joo! dt händer alla... dt e inte meningen att man ska kunnna komma till dem andra städetna.. man måste klara uppdrag förs :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Hade man kunnat komma dit direkt skulle det inte vara ett tug roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Du måste klara städerna för att kunna gå ditt. OBS; Om du har nån kompis lr nånting som har klarat alla uppdrag/banor så kan du ju kopiera från hans minneskort. Fast det är nog roligast och klara ditt själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Ett sätt finns, fast man får poliser efter sig.. Om du tar ett tåg typ i Los Santos o kör på full fart så kommer du genom blockaden till nästa stad. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 (redigerat) Tycker att det borde finnas mer saker att göra i SF.. <_< Redigerat 12 Januari 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 "Valet parking", finns ju o så kan man hoppa med fallskärm från toppen av SF:s högsta byggnad.(dt finns ett på taket.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Ett sätt finns, fast man får poliser efter sig.. Om du tar ett tåg typ i Los Santos o kör på full fart så kommer du genom blockaden till nästa stad. :student: det finns ett till... om man åker till stället där över farten till las venturas e (det är däe uppdraget worng side of the tracks slutar) så kan man helt enkelt simma över.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg