j0hn Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Ännu en (antagligen) dum fråga ifrån mig. Är det verkligen värt att köpa alla sims spel? Är det ena likt det andra? Ifall dom bara gör olika "delar" så är det väl nästan som att dom lurar en på pengar, jag menar, Som tex "Hot date" där får man väl träffa andra simmar? Kan man inte göra det i nått av dom andra? Ifall man tycker att det skulle vara roligt att resa med simmarna måste man då ha "Holiday" ? Eller har jag bara missuppfattat alltihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 hur jör man för att få en drake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vilka spel måste mna ha för att spela det jag har det första ? titta på baksidan av spelet där står det, oftast så står d (require) the sims original game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 nu har ja problem igen ja kan ju inte trolla några andra de trollar ju bara mej :? och de där hus tomtarna hur gör man liv i dom. ja har sett på en bild att dom ska vattna blommor o så men de gör de inte :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 de här "The sims: makin magic" fusket fungerear ju inte som "Rasmus berglund" skikade in så här skrev han:Tryck in shift ctrl alt c och skriv makinbimbi, så får du 500 magimynt. Om du skriver!@! flera gånger får du mer och mer pengar.varje gång du skriver får du 500 magimynt.om du skriver !@! så går det mycket fortare!! om du skriver makinrimi2 så blir din sim på bättre humör. skriv ambimagic så blir deras personlighet omvänd. inskickat av: Rasmus berglund :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vilka spel måste mna ha för att spela det jag har det första ? titta på baksidan av spelet där står det, oftast så står d (require) the sims original game är det säkert att man måste bara ha det först för jag årkar inte köpa två spel för att spla magick :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 ja, det är säkert att du måste köpa det första innan du köper "Maki´n magic". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 måste man ha något anat tilläg eller typ dubbel delucks :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 mer fuska till makin magic???? bara måste ha de!!!!!!!! :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 måste man ha något anat tilläg eller typ dubbel delucks :? nej, man behöver bara orginalet för att spela andra tillägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 NYTT FUSK TILL DET SOM DU SÖKER PÅ WWW.FUSKA.SE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 tack ska köpa det är det kul :? eller jag gilar sims spelan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.