Gäst Oscar 2004 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Skulle ni kunna berätta lite om psp och ds för jag vet inte men lite mer sugen på ds! Inga ds suger psp äger! eller tvärtom!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 DS, en nyskapande maskin med touch screen och dubbla skärmar. Har lång batteri tid (8-10 timar), bakupplyst skräm, bakåt kompatibel med GBA. PSP, ett rent kraft paket som även fungerar som mp3 och film uppspelare. Bakupplyst skärm och har ganska bra batteri tid (ca 4 timmar). Jag ska nog köpa båda :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Ska du köpa båda????? SJälv ska jag köpa NDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag ska Köpa nds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Köp båda istället.... ;).... Det ska iaf jag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag ska först köpa ds sen kanske psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag ska först spara ihop lite pengar till Nintendo DS och sen, om jag har lust så ska jag köpa Playstation Portable :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 DS, en nyskapande maskin med touch screen och dubbla skärmar. Har lång batteri tid (8-10 timar), bakupplyst skräm, bakåt kompatibel med GBA. PSP, ett rent kraft paket som även fungerar som mp3 och film uppspelare. Bakupplyst skärm och har ganska bra batteri tid (ca 4 timmar). Jag ska nog köpa båda :) har hört att batteritiden ska vara på ca 6-8 timmar, kan minnas fel, men men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag ska vänta o se vilken som får bäst spel,är bäst,se vad kompisarna köper och så blir dem ju billigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (Ozoon @ 12/01-2005 17:06:45) DS, en nyskapande maskin med touch screen och dubbla skärmar. Har lång batteri tid (8-10 timar), bakupplyst skräm, bakåt kompatibel med GBA. PSP, ett rent kraft paket som även fungerar som mp3 och film uppspelare. Bakupplyst skärm och har ganska bra batteri tid (ca 4 timmar). Jag ska nog köpa båda :) har hört att batteritiden ska vara på ca 6-8 timmar, kan minnas fel, men men... Enligt GR så håller batteriet 4-5 timmar.. Iaf när de spelar Ridge Racers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Köp DS det är mycket roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Har du det ir? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg