Putside Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Undrar bara om jag som ej har kommit över 18års gränsen kan gå in i en spelaffär och köpa GTA3 . Eftersom att det är en åldersgräns på 18 år så förmodar jag att jag inte får , isåfall så får jag väl beställa från ginza. PS : väntar på svar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag var med min pappa och köpte det. Fråga nån av dina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 (redigerat) ja köp de me dina föräldrar Redigerat 11 Januari 2005 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 jo om det e ens pappa som köper det, dvs ger pengarna till kassörskan, om han sen ger det till dej, kan ju inte affären göra nåt åt. (själv fick jag det i julklapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 (redigerat) Nej det finns ingen åldersgräns på spel i Sverige. Mer som rekommendationer. Fast vissa ställen säljer ändå inte spel till unga. Redigerat 11 Januari 2005 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrComviq Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag köpte mafia en gång och sa att det var en present till min storebror... + att jag tror att dom inte bryr sig dom vill ju bara ha pengar men det ska komma lag på att man måste ha leg för spel med för höga åldergränser men tycker 18+ e för högt för San Andreas är det ok men GTA 3 är blodigt men alla andra spel är ju blodiga fast me 16+ fast GTA 3 innehåller svärord blod sex o droger det är ett typiskt 18 års spel hehe :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Ermh.. Så du säger att GTA: SA inte innehåller Sex, blod, svordomar, droger (osv. osv.)? Det är inte vad jag har hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 jag har köpt det och vice city ensam jag fick :P.. bara att dugår o köper.. annars kan du säga nån bortförklaring att du ska ge den till nån eller nått sånt,, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Men så länge du inte kommer börja köpa/sälja knark kan du ju köpa det, som sagt det är bara en rekomendation och om dina föräldrar säger att du inte får köpa det så ja.......... förhandla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag får köpa vilka spel jag vill i affärerna oftast en gång var det däremot en som sa att jag skulle ta med numret sen kunde mamma eller pappa ringa och säga att jag fick ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Nej det finns ingen åldersgräns på spel i Sverige. Mer som rekommendationer. Fast vissa ställen säljer ändå inte spel till unga. det är helt fel, alla bör ha rätt att köpa vilket spel som helst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 håller med xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.