lakris Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Nu har jag provat. Jag köpte Resident evil: code veronica X. ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Undrar bara om jag som ej har kommit över 18års gränsen kan gå in i en spelaffär och köpa GTA3 . Eftersom att det är en åldersgräns på 18 år så förmodar jag att jag inte får , isåfall så får jag väl beställa från ginza. PS : väntar på svar ! i de flesta afärer brukar dom skita i sånt däe och sälja ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 klart du kan köpa det sjelv :S hallå dom e väll inte dina föräldrar ? eller ? dom bestämmer inte vilka spel du får köpa!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Min kusin har köpt GTA 3, Vice city och San andreas i samma affär helt själv han är 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag köpte GTA: SA själv o de sa inget. :P Men de bryr sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag köpte GTA: SA själv o de sa inget. :P Men de bryr sig inte. Hehe, varför skulle dem bry sig överhuvudtaget? :POm en 8-åring skulle komma och fråga dig om han/hon fick köpa ditt GTA:sa för 1000 kronor skulle du säga nej då? :P Det tror inte jag, för alla är ute efter pengar bara ingen som hellst redpekt i dem ;) Jag skulle iaf sälja det, för man tjänar ju några hundra som man sedan kan köpa ett nytt + att ha massa pengar över till annat för. Så jag tror inte någon skulle hindra dig från att köpa ett dyrt spel, eftersom dem flesta spelen köper yngre åriga och kan på så vis inte hindra (nästan alla) deras köpare från att köpa ett dyrt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Jag beställer ju alltid spel på pappas namn, så det är inga problem för mig. Hehe, men jag köper inte ofta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Ålderårsgränserna (Låååångt ord...) är ju för om tillexempel en 3-åring spelar ett blodigt spel där dom sticker knivar och så'nt i folk så tror ju han att man ska göra så... Lite dåligt förklarat men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) Det finns små knep för att få kassörskan att tänka mindre på villket spel det e som du köper, till exempel: 1. Var pratglad (funkar nästan alltid) 2. Lägg fram pengarna samtidigt som du lägger fram spelet på disken. (ganska bra) 3. Fråga efter en påse samtidigt som du lämnar fram spelet (bra men onödigt för att en påse brukar ju kosta ) Då tänker inte kassörskan inte så mycket på spelet du köpen utan mer på vad du säger och gör. Det är inget märkvärdigt med knepen men dom funkar ju så varför inte? Redigerat 28 Februari 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 köp spelet på t ex. Webhallen , där bryr dom sig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 hehe jag får inte köpa gta 3,vicecity,san andrews för mina föräldrar .::oshysst::. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkshadow Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag får spela alla spel Även till 18årgrens. till o med alla vaningar! För mina föräldrar vet att jag inte gör sånt. Och tänkt er jag e bara 14år. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.