Slasktratt Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Shoppa loss på superretrostore ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Palla tillförskotten XD Käner du nog till? :P Men iaf... det är mkt billigare i stan om man åker dit istället för att köpa på nätet och få paya frakten... osv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 mitt e typ..9-10 år gammalt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jag fick mitt när jag föddes tror jag...eller lite senar ca 15 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag köpte mitt på tradera, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 hehe de var connector grejen som de var fel på :D så ja köpte en ny o rengjorde konsolen lite så nu e den nästan som ny..... :lol: :lol: srry grabar den e inte till salu längre B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Den NES konsollen jag använder nu köpte jag in för flera år sen. Den jag använde innan köpte jag begagnad. Redigerat 21 Mars 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg