Du starta diskusionen. ;)tycker geggo borde blivit mod... men varför står det att jag har startat denna tråd, det vill jag inte göra!
Varför blev # 21 mod?
Känns skönt att kunna svära igen - h*lvetesj*vlaskithögar!
(Höhö, anmäl på.)
Omg Jelly, jag måste nog banna dig...
haha, tycker jag med :Dtycker geggo borde blivit mod... men varför står det att jag har startat denna tråd, det vill jag inte göra!
Det handlar om att skriva kvalité på inläggen också..(Xade @ 11/01-2005 21:49:23)(NesseN @ 11/01-2005 20:23:13)men fatta sarkasm >__________>
erfarna? är itne det typ som dom vart med länge?
Jo precis. Och #21 är en erfaren medlem.
vadå erfaren?? jag är minst lika erfaren!
men jag blev inte mod för det... jag tror det handlar om fjäsk...
0013: vad menar du med inga poäng
#21 är en superbra mod
Bannade du jellyfish på riktigt (hur mycket?)?Omg Jelly, jag måste nog banna dig...
På et ungefär tusen år.
[ironi på HÖG nivå =P]
tycker att 21 är en rätt bra moderator
ja tackOmg Jelly, jag måste nog banna dig...
Xade: eeeh vadå poäng?
0013: vad menar du med det?
Mario bros: jag kan lova att han inte banna honom, de e kommunist vänner
Guggo: ursäkta att jag skrev geggo, du skulle passa som mod :)
Draghon: vad har hänt med din röda Moderator text
176-671: det finna massor som inte spammar, ändå blir dem inte moddar..
haha det gör inget det är.... :D0013: vad menar du med det?
du sa poäng förut0013: vad menar du med det?
Oki, du kunde åtminstånde skriva om han gjorde eller hur mycket någonstans i inlägget. <_<På et ungefär tusen år.
[ironi på HÖG nivå =P]
Jag tycker att alla mod verkar vara oseriösa, dom använder sin ställning som det passar dom själva och det är irriterande! <_<
Utveckla mer.Jag tycker att alla mod verkar vara oseriösa, dom använder sin ställning som det passar dom själva och det är irriterande! <_<
HUR använder vi våran ställning så det passar oss själva?
Ni ger ju varnignar som ni själv vill och inte som en Moderator ska göra
som typ Draghon och Jellyfish gjorde >_>
hmm måste nog säga att jag ändå tycker att moderatorerna är bra, men jag håller ändå med till viss del t.e.x i tråden om valet i u.s.a so nu handlar om allt utom valet, om någon vanlig medlem hadde startat den hade den vart låst för läääänge sen så urspårad som den e (men för guds skull lås den inte nu)(# 21 @ 14/01-2005 19:09:15)Jag tycker att alla mod verkar vara oseriösa, dom använder sin ställning som det passar dom själva och det är irriterande! <_<
Utveckla mer.
HUR använder vi våran ställning så det passar oss själva?
mm, Draghon gav mig en varning när jag var stabil (föra namnen på ranken) för att jag sa "hallo" sen så den andra "va, är det bra med dig" jag sa "jag det är bra"(något i den stilen) sen fick jag en §1.7 varning.Ni ger ju varnignar som ni själv vill och inte som en Moderator ska göra
som typ Draghon och Jellyfish gjorde >_>
ööh det där är typ inget jämfört med mina två helsjuka varningar jag fick av henne.........
Om jag säger får jag typ 2 till
men du har väll fåt en hel del varningar, du har väll blivit avstängd flera gånger....ööh det där är typ inget jämfört med mina två helsjuka varningar jag fick av henne.........
Om jag säger får jag typ 2 till