Wizzer Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Villka band lyssnar ni på? Ja själv lyssnar på: Linkin park, Green day lite blandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 In Flames, Children Of Bodom, Finntroll och lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Blind Guardian och Rhapsody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Rage against the machine ( min bild ). System of a down. Audioslave. Vanden plas. Ayreon. Star one. Evenescence. Bob Marley. Rejäl musiksmak !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Deicide, Napalm Death, Slipknot, Arch Enemy, Inflames, Cannibal Corpse och Soilwork men det finns lite fler band jag lyssnar på men orkaa räkna upp alla :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 In flames,hypocrisy mer lyssnar jag inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 mest Adema Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soulprint Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Villka band lyssnar ni på? Ja själv lyssnar på: Linkin park, Green day lite blandat. Jag lyssnar på Spiralianz Midimiliz S.O.N.U.S Morganix Wind circle Space safari Intact instinct Ticon Absolum Nervasystem Prankster Kopfus resonator Psychotic micro Trashlords Paps X-dream Prisoners of the sun Goa gil Antix Dark nebula Dark soho etc etc etc etc .... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Ramstein!Her kommt dië sonne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 hahah lär dig stava.. Rammstein och Hier kommt die Sonne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Dir en Grey, Malice Mizer, Schwarz Stein, Moi dix Mois, Kagerou, BLOOD, Vidoll, Panic*Ch, Kagrra, L'arc~en~Ciel, Due'le Quartz, Doremidan, X Japan, Janne Da Arc, Laputa, lab., Lareine, Luna Sea, Merry, Onmyouza, Penicillin, Psycho le Cemu, Raphael, Rentrer en Soi, Shazna... Meh, orka skriva upp alla. xD; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.