Iqaros Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) 50% av jordens befolkning bär detta grovt underskattade plagg, i allafall någon typ av det. Därför finner jag det nästan kränkande mot hela kalsongindustrin och branchen att inte en tråd om ämnet finns här på gamereactor. Kalsonger är enligt mig inte som andra klädesplagg, kanske skulle man mer kalla det för en assessoar? Hur som helst, när det kommer till kalsonger får man till skillnad från flesta andra klädesplagg valuta för pengarna. Det märks tydligt kvalitetskillnad på ett par märkeskalsonger och ett par ens sparande mor handlat på OBS. Av de märken jag har haft nöjet att pröva kommer nog WE's extremsportsanpassade kalsonger nog högst upp på mätaren av tygnjutning. Till skillnad från We's nuvarande kollektioner så har deras kalsonger på något vis iaf enligt mig lyckats bevara den där känslan att man borde ha en par snowboardbyxor över plagget ifråga. När jag stger upp och drar på mig ett par "brief", sådana som inte riktigt tillhör genren "boxers".. så känns det som snöklädda berg och en fjällenstuga väntar, även om jag aldrig upplevt detta pga ointresserad familj. Dock så är det endast skola som väntar på mig, alltid. Tyget känns även efter flertalet tvättar ycket lent och fintrådigt. Inga skavande små sömmkanter som i många budgetkalsonger. Hur som helst, sen finns det min andra favorit när det kommer till känslan av kvalite, känslan som försöker intala en att sluta byta kalsonger, bara mysa i samma par och lukta gammal fisk resten av livet. Den känslan ger Nudie's underbara kalsonger. Stilen och resoren är kanske dock inte den mest spännande, men sådant är som sagt inget som har betydelse vid inköp av kalsonger, oftast. Undantaget skulle väl vara de numera mycket populära underkläderna från Frank dandy. För här är det verkligen bara tyget du köper. Visst de har några läckra modeller; gula waldorf, palmerna mm. men, låt inte dessa förföriska färger lura dig till att ha ett stycke tyg uppkört där man inte vill ha tyg uppkört efter några timmars användning av kalsongerna i fråga. Frank dandy har nämligen en tendens att vidga ut sig, speciellt på benen, därav slutar det med när de väl ska av att du har samma modell som britney spears kommer ha i sitt framtida utvik i playboy, på några av bilderna dvs. (Vilket kan vara lite pinsamt/besvärande om detta sker i t.ex ettomklädningsrum) Mången köper ju också allas vår hjälte Fredrik Ljungbergs val; Calvin Klein. Nu tycks det vara så att Ljungberg har fått väldigt dålig smak till följd av väldigt mycket pengar, lustigt. Calvin Kleins kalsonger är nämliigen av de jag fått onöjet att pröva inte alls någon sommarhit. Varför ens komma på idén att sätta knappgylf på ett par kalsonger? Tror Calvin på fullt allvar att någon kommer ha användning av den? Det som händer är ju såklart att den förr eller senare öppnar sig iom att tiden går. Du finner di därav senare vid avtagandet av byxa att den vi inte nämner vid namn är fullt synlig. Självklart gäller inte detta alla Calvin Kleins modeller och jag kan int epåstå mig vara speciellt insatt i deras sortiment. Ge mig nu tips och berätta om era egna alldeles otroliga kalsongupplevelser! Hylla detta plagg som gör smutsjobbet åt alla andra klädesplagg. KÄLLA: Gamereactor forumet. Redigerat 13 Januari 2005 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Har du kopplat detta från gamereactor-forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag fruktade att en sådan tråd skulle skapas(nee inte riktigt, ville låta som ett litet snille) Mina kalsonger ska vara glada att dem får äran att vara just mina kalsonger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Min erfarenhet av kalsonger är att man tar på sig dem på morgonen, större äventyr än så har iallafall inte mina varit med om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Ge mig nu tips och berätta om era egna alldeles otroliga kalsongupplevelser! Hylla detta plagg som gör "smutsjobbet åt alla andra klädesplagg." ursäkta men det låter som DU pissar ner dig :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Själv så tror jag att han har kopierat hela texten från gamereactor, så han har nog ingen aning om vad kalsonger är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 50% av jordens befolkning bär detta grovt underskattade plagg, i allafall någon typ av det. Därför finner jag det nästan kränkande mot hela kalsongindustrin och branchen att inte en tråd om ämnet finns här på gamereactor. Kalsonger är enligt mig inte som andra klädesplagg, kanske skulle man mer kalla det för en assessoar? Hur som helst, när det kommer till kalsonger får man till skillnad från flesta andra klädesplagg valuta för pengarna. Det märks tydligt kvalitetskillnad på ett par märkeskalsonger och ett par ens sparande mor handlat på OBS. Av de märken jag har haft nöjet att pröva kommer nog WE's extremsportsanpassade kalsonger nog högst upp på mätaren av tygnjutning. Till skillnad från We's nuvarande kollektioner så har deras kalsonger på något vis iaf enligt mig lyckats bevara den där känslan att man borde ha en par snowboardbyxor över plagget ifråga. När jag stger upp och drar på mig ett par "brief", sådana som inte riktigt tillhör genren "boxers".. så känns det som snöklädda berg och en fjällenstuga väntar, även om jag aldrig upplevt detta pga ointresserad familj. Dock så är det endast skola som väntar på mig, alltid. Tyget känns även efter flertalet tvättar ycket lent och fintrådigt. Inga skavande små sömmkanter som i många budgetkalsonger. Hur som helst, sen finns det min andra favorit när det kommer till känslan av kvalite, känslan som försöker intala en att sluta byta kalsonger, bara mysa i samma par och lukta gammal fisk resten av livet. Den känslan ger Nudie's underbara kalsonger. Stilen och resoren är kanske dock inte den mest spännande, men sådant är som sagt inget som har betydelse vid inköp av kalsonger, oftast. Undantaget skulle väl vara de numera mycket populära underkläderna från Frank dandy. För här är det verkligen bara tyget du köper. Visst de har några läckra modeller; gula waldorf, palmerna mm. men, låt inte dessa förföriska färger lura dig till att ha ett stycke tyg uppkört där man inte vill ha tyg uppkört efter några timmars användning av kalsongerna i fråga. Frank dandy har nämligen en tendens att vidga ut sig, speciellt på benen, därav slutar det med när de väl ska av att du har samma modell som britney spears kommer ha i sitt framtida utvik i playboy, på några av bilderna dvs. (Vilket kan vara lite pinsamt/besvärande om detta sker i t.ex ettomklädningsrum) Mången köper ju också allas vår hjälte Fredrik Ljungbergs val; Calvin Klein. Nu tycks det vara så att Ljungberg har fått väldigt dålig smak till följd av väldigt mycket pengar, lustigt. Calvin Kleins kalsonger är nämliigen av de jag fått onöjet att pröva inte alls någon sommarhit. Varför ens komma på idén att sätta knappgylf på ett par kalsonger? Tror Calvin på fullt allvar att någon kommer ha användning av den? Det som händer är ju såklart att den förr eller senare öppnar sig iom att tiden går. Du finner di därav senare vid avtagandet av byxa att den vi inte nämner vid namn är fullt synlig. Självklart gäller inte detta alla Calvin Kleins modeller och jag kan int epåstå mig vara speciellt insatt i deras sortiment. Ge mig nu tips och berätta om era egna alldeles otroliga kalsongupplevelser! Hylla detta plagg som gör smutsjobbet åt alla andra klädesplagg. det var nog den dummaste onödigaste text jag sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag har sätt mycket värre texter, jag kan (inte) lägga upp bågra ;) men kalsonger? jag är en av dom optimisterna som köper sina kalsonger på OBS och hoppas att dom håller någon månad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag var inne på Gamereactor och kollade och såg att DU har kopierat hela texten!! Helt onödigt, kom på nåt eget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 rätt så dåligt att bara koppa.. och det e knappast 50% av världens befolkning som använder kallingar.. snarare typ 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 en gång när min farbror åkte till estland på spa resa, så var det som ett olje bad. då skulle han ta av sig alla kläderna, och få ett par stringtrosor. vita och äckliga var dom. det är sällan man ser män med string. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 skulle väl vara äckligare om dom var brunvita :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.