Ultra_Champion Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Förhäxad äger på TV3. Men jag tycker att dom ny avsnitten är bättre!!! Men det var synd att Leo blev en äldre. Wyatt har coola krafter!!!! Bäst av systrana Halliwell är Paige som spelas av Rose McGowan. Är det någon som håller med om att Förhäxad är världens bästa serie????! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Nej det tycker jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Nej , inte när dom plockar bort ett avsnitt Simpsons o ersätter me Charmed :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 f*n! tv3 har ju inget (förutom simpsons)! dom startade nya robinson och typ ingen tittade på det. och det är nog fler som titttar simpsons än förhäxad. kanal 5 äger tv 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 (redigerat) eeh, förhäxad lol! hur kan man visa det programmet istället för simpsons? riktigt dumt av tv3 Redigerat 13 Januari 2005 av Xeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 förhäxad är sämst det borde vara 50% simpsons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 förhäxad är sämst det borde vara 50% simpsons! ja o 40% Buffy o vampyrerna ( Spike e ju bara så grym) sen borde resten vara C.S.I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Charmed är okej tycker jag men bara de första tre sesongerna (jag tål inte Paige) Jag slutatde titta när Prue dog. Hon var det ända bra med serien. Simpson är det ju bara repriser på hela tiden så det gjorde inget att dom tog bort ett avsnitt! Guggo: "Spike e ju bara så grym" Där kan jag inte hålla med dig, för han är mer än grym han är så j*vla bra. (min stora favorit, hehehehe :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Charmed är okej tycker jag men bara de första tre sesongerna (jag tål inte Paige) Jag slutatde titta när Prue dog. Hon var det ända bra med serien. Simpson är det ju bara repriser på hela tiden så det gjorde inget att dom tog bort ett avsnitt! Guggo: "Spike e ju bara så grym" Där kan jag inte hålla med dig, för han är mer än grym han är så j*vla bra. (min stora favorit, hehehehe :D ) jag tål inte heller paige, visserligen tål jag inte de 2 andra häxorna och killen heller... fjantig serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Hårdrockskväll borde komma till ettan igen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Ja, men det kommer nog bara en gång om året.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Charmed är okej tycker jag men bara de första tre sesongerna (jag tål inte Paige) Jag slutatde titta när Prue dog. Hon var det ända bra med serien. Simpson är det ju bara repriser på hela tiden så det gjorde inget att dom tog bort ett avsnitt! Guggo: "Spike e ju bara så grym" Där kan jag inte hålla med dig, för han är mer än grym han är så j*vla bra. (min stora favorit, hehehehe :D ) ja okej då, spike e mer en grym+ att jag diggar skådespelarens namn( James Master) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.